Polityka Reklamacji i Zwrotów Sklepu Stylus
§1. Dane sklepu
STYLUS.PL
ul. Żyzna 17, 71-220 Szczecin
e-mail: sklep@stylus.pl
tel.: +48 509 833 469
§2. Zwroty (odstąpienie od umowy)
Z uwagi na charakter oferowanych produktów, wszystkie towary dostępne w sklepie STYLUS.PL wykonywane są na indywidualne zamówienie Klienta, zgodnie z podanymi przez niego wymiarami i specyfikacją.
Zgodnie z art. 38 pkt 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w przypadku towarów nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji konsumenta lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
👉 Oznacza to, że zwrot zakupionego produktu nie jest możliwy, o ile towar został wykonany zgodnie z zamówieniem Klienta.
§3. Reklamacje (rękojmia)
Jeśli dostarczony produkt ma wady fizyczne lub niezgodności z zamówieniem, Klient ma prawo do złożenia reklamacji.
Jak złożyć reklamację:
Reklamację można zgłosić:
- drogą mailową: sklep@stylus.pl
- lub pisemnie na adres: STYLUS.PL, ul. Żyzna 17, 71-220 Szczecin
W zgłoszeniu prosimy o:
- podanie numeru zamówienia,
- opis wady lub niezgodności,
- zdjęcia przedstawiające problem,
- dane kontaktowe do Klienta.
Rozpatrzenie reklamacji:
Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.
W przypadku uznania reklamacji – produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy, a jeśli to nie będzie możliwe – Klient otrzyma zwrot należności.
§4. Uszkodzenia w transporcie
Przy odbiorze przesyłki prosimy o sprawdzenie jej stanu w obecności kuriera.
W przypadku widocznych uszkodzeń opakowania lub towaru należy:
- sporządzić protokół szkody w obecności doręczyciela,
- wykonać zdjęcia uszkodzeń,
- niezwłocznie poinformować nas o zdarzeniu na adres sklep@stylus.pl
§5. Kontakt
W razie jakichkolwiek pytań dotyczących reklamacji lub dostawy, prosimy o kontakt:
📞 +48 509 833 469
📧 sklep@stylus.pl

© 2017-2025 Stylus.pl