Polityka Reklamacji i Zwrotów Sklepu Stylus

§1. Dane sklepu

STYLUS.PL
ul. Żyzna 17, 71-220 Szczecin
e-mail: sklep@stylus.pl
tel.: +48 509 833 469

§2. Zwroty (odstąpienie od umowy)

Z uwagi na charakter oferowanych produktów, wszystkie towary dostępne w sklepie STYLUS.PL wykonywane są na indywidualne zamówienie Klienta, zgodnie z podanymi przez niego wymiarami i specyfikacją.

Zgodnie z art. 38 pkt 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w przypadku towarów nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji konsumenta lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

👉 Oznacza to, że zwrot zakupionego produktu nie jest możliwy, o ile towar został wykonany zgodnie z zamówieniem Klienta.

§3. Reklamacje (rękojmia)

Jeśli dostarczony produkt ma wady fizyczne lub niezgodności z zamówieniem, Klient ma prawo do złożenia reklamacji.

Jak złożyć reklamację:

Reklamację można zgłosić:

W zgłoszeniu prosimy o:

Rozpatrzenie reklamacji:

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.
W przypadku uznania reklamacji – produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy, a jeśli to nie będzie możliwe – Klient otrzyma zwrot należności.

§4. Uszkodzenia w transporcie

Przy odbiorze przesyłki prosimy o sprawdzenie jej stanu w obecności kuriera.

W przypadku widocznych uszkodzeń opakowania lub towaru należy:

§5. Kontakt

W razie jakichkolwiek pytań dotyczących reklamacji lub dostawy, prosimy o kontakt:

📞 +48 509 833 469
📧 sklep@stylus.pl